maj 11

2 comments on “Tab dig med carb cycling!

  • Carsten Jensen says:

    Hej

    Hvor store portioner må man spise både på træning s dage og ikke trænings dage

    Mvh
    Carsten Jensen

    Reply
    • Hej Carsten,
      Skal dette være helt præcist afhænger dette i praksis af dit aktivitetsniveau og dit ligevægsindtag.
      Men du behøves ikke at gå så meget i detaljer for at opnå en effekt.

      Brug først og fremmest din sunde fornuft, og overhold så dette her:
      Træningsdage:
      Du må spise godt med kulhydrater på dine træningsdage.
      Ikke træningsdage:
      Undlad så vidt det er muligt brød, ris, kartofler, frugt, energiprodukter, slik m.m.
      Spis i stedet proteinrige fødevarer og masser af grøntsager og salat.

      Gør du dette er du allerede igang med at spise efter Carb Cycling princippet 🙂
      Mvh. Simon
      ATNU

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>