maj 11

4 comments on “Tab dig med carb cycling!

  • Carsten Jensen says:

    Hej

    Hvor store portioner må man spise både på træning s dage og ikke trænings dage

    Mvh
    Carsten Jensen

    Reply
    • Hej Carsten,
      Skal dette være helt præcist afhænger dette i praksis af dit aktivitetsniveau og dit ligevægsindtag.
      Men du behøves ikke at gå så meget i detaljer for at opnå en effekt.

      Brug først og fremmest din sunde fornuft, og overhold så dette her:
      Træningsdage:
      Du må spise godt med kulhydrater på dine træningsdage.
      Ikke træningsdage:
      Undlad så vidt det er muligt brød, ris, kartofler, frugt, energiprodukter, slik m.m.
      Spis i stedet proteinrige fødevarer og masser af grøntsager og salat.

      Gør du dette er du allerede igang med at spise efter Carb Cycling princippet 🙂
      Mvh. Simon
      ATNU

      Reply
  • mikael Mortensen says:

    hvordan i forhold til efter træning – går ud fra at proteinbarer efter 1-2 timers træning er helt igennem fint?

    Reply
    • Hej Mikael,

      Tak for dit spørgsmål.
      Helt bestemt, det skal du endelige holde ved.
      Der gælder stadigvæk samme regl at din krop hungre efter protein og kulhydrat til at opbygge de nedbrudte muskelfibre igen.

      De bedste hilsner
      ATNU

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>